نرم افزار crm نرم افزار crm .

نرم افزار crm

5 دلیل که نشان می‌دهد شرکت شما به برنامه CRM نیاز دارد

امروزه با گسترش روز افزون فضای رقابتی کسب و کار‌ها، سامانه یا برنامه CRM یکی از اصلی‌ترین سرویس‌هایی است که اغلب شرکت‌های کوچک و بزرگ از آن برای مدیریت ارتباطات و تعاملات کارشناس‌های سازمان با مشتریان استفاده می‌کنند. تا جایی که می‌توان گفت، امروزه نرم افزار CRM تبدیل به یکی از عناصر اصلی سازمان‌ها تبدیل شده و عدم وجود چنین سیستمی در شرکت می‌تواند اختلالات فراوانی را برای کسب و کار‌ها ایجاد کند.
با این وجود اگر هنوز هم برای تهیه و راه اندازی برنامه CRM در سازمانتان اقدام نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه این مقاله مفید و کاربردی را از دست ندهید. همانطور که از عنوان این نوشته پیداست، در این مقاله قصد داریم 5 دلیل بسیار مهم که نشان می‌دهد کسب و کار شما شدیدا به نرم افزار CRM نیاز دارد را معرفی کرده و هرکدام را جداگانه مورد ارزیابی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

افزایش بهره‌وری کار با راه اندازی برنامه CRM
اولین دلیلی که می‌تواند نشان دهنده نیاز شدید سازمان شما به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM باشد، کم بودن بهره‌وری یا کارایی کارشناسان سازمان شما به خصوص کاربران واحد فروش است. نرم افزار یا سامانه CRM با کمک ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌تواند فعالیت‌های بخش‌های مختلف سازمان را طوری هدایت و برنامه‌ریزی کند که هر فرد در شرکت بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

افزایش رضایت مشتریان با سامانه CRM
یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که نشان دهنده نیاز شدید سازمان شما به نرم افزار CRM می‌باشد، کم بود یا کاهش رضایت مشتریان شماست. طبیعتا اگر در مدت کوتاهی بازخورد‌ها و نتایج تماس مشتریانتان را مورد ارزیابی قرار دهید می‌توانید متوجه شوید که آیا افرادی که برای دریافت خدمات یا خرید محصول با شما تماس می‌گیرند، رضایت کافی از برقراری ارتباط با سازمان شما دارند یا خیر؟ اگر با بررسی این مهم، رضایت مشتریان را رو به کاهش ارزیابی کردید و یا به این نتیجه رسیدید که این میزان رضایت مشتری قابل بهبود و افزایش است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما حتی برای مدتی کوتاه هم که شده استفاده از یک نرم افزار یا برنامه CRM در سازمان را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم که با انجام این کار و مشاهده میزان تاثیر CRM روی رضایت مشتریانتان شگفت زده خواهید شد. نرم افزار CRM به کمک ابزارها و گزارشاتی که به شما ارائه می‌دهد می‌تواند تا بیش از 77% میزان رضایت مشتریان را افزایش داده و در نتیجه فروش و درآمد سازمان شما را به مقدار قابل توجهی بالا ببرد.

افزایش نرخ تبدیل و فروش به کمک برنامه CRM
کم بودن میزان نرخ تبدیل افرادی که با شما تماس می‌گیرند به کسانی که به مشتری واقعی شما تبدیل می‌شوند نیز می‌تواند نشان دهنده نیاز سازمان شما به خرید نرم افزار CRM باشد. نرم افزارهای CRM با راهکار‌های نوین و ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهند می‌توانند میزان نرخ تبدیل سازمان شما را تا 300% افزایش دهند.
در نظر داشته باشید که شما به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار باید همواره مشکل عدم تبدیل سرنخ‌ها به فروش و درآمد را بسیار جدی بگیرید. چرا که در این صورت بخش عظیمی از تمام تلاشی که در طول روز کرده و هزینه‌‌ای که برای تبلیغات پرداخت می‌کنید هدر می‌رود. شما باید واحد‌های فروش و بازاریابی سازمان را طوری برنامه‌ریزی کنید که اکثر سرنخ‌هایی که به دست می‌آورید به فروش ختم شوند.

افزایش تعاملات واحد‌های مختلف سازمان با CRM
دلیل دیگری که می‌تواند نشان دهنده نیاز سازمان شما به نرم افزار CRM باشد، ضعیف بودن تعاملات و ارتباطات واحد‌های مختلف شرکت شماست. اگر در شرکت شما اغلب کار‌ها کمی کند پیش می‌رود و یا در برخی مواقع افراد وظایف خود را با تاخیر انجام می‌دهند، قطعا به نرم افزار CRM برای بهبود این تعاملات احتیاج دارد. برنامه CRM در سازمان می‌تواند ارتباطات بخش‌های مختلف شرکت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشده و در نتیجه سرعت انجام کار را بالا ببرد.

شفاف‌سازی عملکرد واحد‌های مختلف با سامانه CRM
حتما در شرکت شما نیز تا به حال پیش آمده که برخی افراد در مورد موضوعی خاص مسئولیت خود را به درستی نمیدانسته و یا از پذیرفتن آن خودداری کرده‌اند. اگر چنین است باز هم پیشنهاد می‌کنیم که نرم افزار CRM را در کسب و کارتان راه اندازی کنید.
به طور کلی سامانه‌های CRM طوری طراحی می‌شوند که تمام فرایند‌های یک کار به صورت مرحله به مرحله در آن ثبت می‌شوند و هر فرد در شرکت وظیفه دارد تا کلیه اقداماتی که انجام داده را در سیستم یادداشت کرده و سپس آن را به کارشناس مرحله‌ی بعد ارجاع دهد. این موضوع می‌تواند منجر به شفاف‌سازی عملکرد واحد‌های مختلف شده و در آخر باعث افزایش بهره‌وری کار در سازمان شما شود.

سامانه CRM هوشمند جولیو
نرم افزار CRM هوشمند جولیو در تمامی موارد یاد شده به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف سازمان خود را بهبود بخشیده و برای رشد کسب و کارتان به صورت دقیق برنامه‌ریزی کنید. ما برای آسودگی خاطر شما عزیزان در مورد تهیه نرم افزار CRM یک لایسنس 90 روزه‌ی رایگان از سامانه CRM جولیو را در نظر گرفته‌ایم تا در صورتی که این محصول را برای سازمان خود مفید ارزیابی کردید بتوانید با اطمینان برای خرید لایسنس دائمی محصول اقدام کنید. برای دریافت دموی 90 روزه‌ی این محصول همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۵۰ توسط:حسین قاسمی موضوع: نظرات (0)