نرم افزار crm نرم افزار crm .

نرم افزار crm

تاثیر هوش مصنوعی در CRM

امروزه جلب رضایت مشتری هدف اصلی هر کسب و کاری است. استفاده از روشی امن برای ارتباط با مشتری هرگز کار ساده‌ای نبوده و نیست. اغلب سازمان‌ها و برندها مسیر پرفراز و نشیبی در زمینه ارتباط با مشتریان خود تجربه می‌کنند تا بتوانند مناسب‌ترین راهکار‌ را بر اساس ماهیت کاری خود پیدا کنند، یکی از تکنیک‌های کاربردی که در طول چند سال اخیر برای بهینه سازی مدیریت ارتباط با مشتریان در اغلب شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سیستم یا نرم افزار CRM می‌باشد. به کمک این سیستم بسیاری از امور مربوط به تعامل با مشتریان به صورت خودکار پیگیری می‌شود و این امر تاثیر بسیار زیادی بر افزایش بهره‌وری سازمان و جلب رضایت مشتریان شرکت دارد.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود دانش هوش مصنوعی به حوزه کسب و کار و ترکیب آن با نرم افزار‌های CRM تغییرات فراوانی در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان سازمان ایجاد شده است. بر این اساس، امکان ارائه پاسخ‌های دقیق و سریع، فهم و حل مشکلات مشتریان، رسیدگی به شکایات، شنیدن صدای مشتری و حتی یادگیری نکات تازه از سیستم‎های دارای هوش مصنوعی برای مشتریان و کارشناسان سازمان فراهم شده است.

 در ادامه این مقاله قصد داریم به برخی از مهم‌ترین تاثیرات هوش مصنوعی در CRM اشاره کرده و هرکدام را به طور خلاصه بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

هوش مصنوعی چیست؟
پیش از بررسی تاثیرات هوش مصنوعی در CRM شاید بهتر باشد یک تعریف کوتاه از ماهیت هوش مصنوعی ارائه دهیم، به زبان ساده، هوش مصنوعی ابزاری است که به تجهیزات و نرم‌افزار‌ها قابلیت پردازش، تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری را می‌دهد. ادغام هوش مصنوعی با هر سرویس یا تجهیزاتی به افراد کمک می‌کند تا کارهای خود را سریع‌تر، کارآمدتر و مؤثرتر انجام دهند. حتی در موارد پیشرفته‌تر شما می‌توانید بسیاری از وظایف را به طور کامل به سیستم هوش مصنوعی بسپارید و صرفا برای دریافت نتیجه‌ی نهایی صبر کنید.

حال که با این تعریف کوتاه از هوش مصنوعی آَشنا شدید، در ادامه برخی از مهم‌ترین تاثیر‌های هوش مصنوعی در CRM را نیز ارزیابی می‌کنیم.

تحلیل داده و ارائه پیشنهاد توسط هوش مصنوعی در CRM
یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که با استفاده از هوش مصنوعی در CRM به دست می‌آید، تحلیل داده‌ها و دریافت پیشنهادات از سیستم هوشمند موجود در سامانه می‌باشد. این سرویس به صورت خودکار داده‌های مشتریان، فعالیت‌های ثبت شده و نتایج به دست آمده در تماس‌های قبلی را ارزیابی کرده و پیشنهاداتی را برای افزایش فروش و یا جلب رضایت مشتریان سازمان به شما و کارشناسانتان ارائه می‌کند. طبیعتا این ویژگی تاثیر فراوانی در میزان بازدهی و فروش کسب و کار شما خواهد داشت.

صرفه‌جویی در زمان با استفاده از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی در CRM می‌تواند به میزان زیادی باعث صرفه‌جویی در زمان شما و کارشناسان شرکتتان شود. نرم افزار crm این سرویس با خودکارسازی بسیاری از فرایند‌ها می‌تواند منجر به حذف برخی از وظایف تکراری کاربران سازمان شده و مدت زمان لازم برای انجام کار‌های مختلف را کاهش دهد. مثلا این سرویس می‌تواند اموری مانند پیگیری وظایف، ارسال و دریافت اسناد، ثبت داده‌های مشتریان و … را بدون نیاز به هیچ‌ گونه کمکی انجام داده و منجر به سرعت بخشیدن فرایند ارائه خدمات به مشتریان شما شود. طبیعتا این امر افزایش بهره‌وری و رضایت مشتریان سازمان شما را در بازه‌ی زمانی کوتاهی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

استفاده از هوش مصنوعی در CRM به عنوان دستیار
دستیار هوشمند که به آن دستیار مجازی یا دستیار دیجیتالی نیز گفته می‌شود، یک سرویس با قابلیت درک و فهم گفتار طبیعی است  خرید نرم افزار crm که می‌تواند دستورهای صوتی را دریافت نموده و یک سری وظایف را برای کاربران شرکت یا مشتریان انجام دهد. این وظایف، سابقا توسط یک دستیار شخصی و یا منشی انجام می‌شد. برای مثال دیکته کردن یک متن، خواندن پیامک یا ایمیل‌ها، جستجوی شماره تلفن، برنامه‌ریزی، برقراری تماس یا یادآوری یک قرار ملاقات از جمله اموری هستند که دستیار هوشمند شما در CRM می‌تواند به عهده بگیرد.

 


CRM هوشمند و بهبود عملکرد بازاریابی
یکی دیگر از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در CRM بهبود عملکرد واحد بازاریابی سازمان شماست. این سرویس به کمک قابلیت تحلیلی خود به صورت خودکار پس از ایجاد هر کمپین تبلیغاتی شروع به تحلیل میزان نرخ تبدیل و بهره‌وری کمپین ایجاد شده می‌کند و در آخر نیز با ارائه تحلیل‌های پیشرفته و نظرات مختلف به شما کمک می‌کند تا با ایجاد تغییرات در سیستم بازاریابی سازمان خود، میزان فروش را افزایش دهید.

CRM هوشمند جولیو
CRM هوشمند جولیو یک نرم افزار کاملا ایرانی بوده که توسط متخصصان و کارشناسان این شرکت طراحی و تولید شده است. متخصصان ما با استفاده از نوین‌ترین راهکار‌های فروش و بروز‌ترین علوم بازاریابی اقدام به طراحی و تولید سرویس هوش مصنوعی در سامانه‌ی مدیریت مشتریان جولیو نموده‌اند. این سرویس با ارائه قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای که در بالا به آن‌ها اشاره نمودیم به شما کمک می‌کند تا میزان بهره‌وری فروش خود را بالا برده و نرخ تبدیل کسب و کارتان را بیش از 300% افزایش دهید. برای دریافت دموی رایگان 30 روزه‌ی این محصول کافیست همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۸:۴۰ توسط:حسین قاسمی موضوع: نظرات (0)